Totalul afișărilor de pagină

vineri, 11 aprilie 2014

Mereu am fost fascinata de energie...

Mereu am fost fascinata de energie...de lumina.Am citit multe carti,de fapt le-am studiat pentru ca mi-au placut...am dorit sa ma initiez in asa ceva,dar de fiecare data s-a intamplat cate ceva...ori cursul era prea aproape si eu nu puteam lua legatura cu persoana respectiva...ori era altceva care m-a impiedica. Dar simt ca anul acesta visul meu se va realiza.Ce m-a facut sa ma indrept spre energie...din simplul fapt ca sunt o persoana care capteaza foarte repede energiile celor din jurul meu. Uite, astazi de exemplu am fost intr-un marchet si cum am intrat pe usa, am simtit ca m-i se face rau...am ametit foarte tare si ca din senin am simtit o durere groaznica de cap. Acest lucru m-i se intampla si atunci cand merg in piata unde este tot felul de lume cu grijile si necazurile lor...ca sa nu mai spun ca de la un timp ma curentez efectiv atunci cand inchid portiera de la masina...am o frica groazica incat imi trag maneca de la imbracaminte.Acelasi lucru patesc si in casa...am ars la becuri de m-am saturat.Seara cand inchid ochii, ma invadeaza o lumina puternica de culoare portocaliu intens sau violet care dureaza cam cinci minute,ca sa nu mai spun ca de la un timp am niste flesuri pe care deocamdata nu pot sa le inteleg.Pentru mine Lumina este zambetul bunului Dumnezeu ce ma invaluie cu caldura si cu straluciri de Divinitate. Daca imi umplu ochii cu Lumina atunci sunt cu adevarat  multumita si totul in jurul meu este minunat de frumos.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu