Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 25 octombrie 2017

Am încercat ...

"Am încercat să strâng câteva în căușul palmelor. Câte să fi fost? Nici măcar cât să apuc să mă oglindesc în ele, la lumina amintirii care ar fi durat cel mai mult. S-au schimbat în praf înainte să le pot duce la unul dintre aproape-vise, să îl întreb: ”Tu ești?” Viață, te ascunzi de mine... Ce îți sunt eu, decât o altă forță menită să înainteze orbește în acest regat subteran al sfârșiturilor, al începuturilor... Am apucat una dintre forme și am ridicat-o înspre picături. Un ecou slab. De ajuns, mi-am zis. Mai mult de atât nu știu să se poată apropia înăuntru părțile frumuseții."
-sursa- https://inimaluiandrei.wordpress.com/-
 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu