Totalul afișărilor de pagină

duminică, 29 octombrie 2017

Zâmbește vieții...

"De multe ori văd chipuri triste, cu riduri ce amintesc de dezamăgirea oferită de viață...ochi ce și-au pierdut sclipirea de odinioară, ce nu mai exprimă dorința de a trăi. Și atunci mă întreb cum reușesc micii roboței să își continue drumul, fără a crâcni, fără a se gândi că au și varianta de a căuta fericirea în altă parte. Nu am un răspuns încă...Am ales sa fiu profesionistă în rolul ce îl am în piesa de teatru a vieții ce o joc pentru totdeauna, să las la vedere doar energia ce trebuie expusă, să păstrez doar pentru mine ce nu contează...să strălucesc de fericire, să visez cotloane întunecate, să uimesc lumi întregi cu dăruirea mea, să visez căderi în abis, să iubesc lumea fără limite, să visez cum urăsc ce m-a rănit, să îmi joc rolul de excepție...unicul meu rol.Aș putea umple mii de pagini cu gânduri...dar e mai de folos să umplu paginile vieții mele, să continui intriga scrisă deja...să învăț și să pun în scenă o piesă de valoare...să creez...să simt...să iubesc...să exprim viața și să eman fericire și pentru cei ce sunt prea egoiști ca să înțeleagă minutele ce le pierd inutil cu alte sentimente ce dor, să conștientizeze că își pierd singura șansă la un rol perfect....mă simt ca un glob de energie, iar zâmbetul meu se alimentează din această sursă..."

Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu