Totalul afișărilor de pagină

luni, 15 iulie 2019

Cand crezi ca totul e bine si frumos...

"Niciodata nu stii pe ce valuri te arunca viata, niciodata nu ai de unde sa stii pe ce taram aterizezi, ce fir de nisip se scurge in palma ta. Vantul te poarta acolo unde iti doresti sa ajungi, dar te poate spulbera intr-o secunda si te trezesti pe un nou mal, cu un nou inceput in viata...ea te arunca dintr-o parte in alta si cateodata te scutura si iti poti pierde directia.Dar valul iar se intoarce la mal si te arunca pe o alta insula. Cand crezi ca totul e bine si frumos, viata iti da cate o palma sanatoasa sa te aduca totusi cu picioarele pe pamant.Cand viata iti da o palma, nu iti da dintr-o singura directie ci din mai multe. E si normal ca poate, doar e viata nu? Am primit aceste palme din toate directiile.M-am ridicat de jos, m-am scuturat si in capul meu am spus „Doar atat poti?”.
 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu