Totalul afișărilor de pagină

marți, 9 iulie 2019

Oamenii pe care îi întâlnesc...

Imi place....
Albastru. Cifra opt. Lucrurile care curg firesc, natural... Dimineţile. Oamenii pe care îi întâlnesc pentru prima dată şi am senzaţia aceea că ne ştim dintotdeauna.
Aventura spirituală. Începuturile. Alegerile conştiente făcute în deplină libertate.
Să mă joc. Simplitatatea. Emoţiile complete.
Oamenii fericiţi.
Sinceritatea. Mirosul de curat. Pacea. Să citesc. Visele ce dospesc în mine. Cuvintele. Să fac lucrurile ce nu le-am mai făcut niciodată. Stările rotunde. Discreţia.Să râd. Să fac piruete. Toleranţa. Lavanda. Viaţa. Bucuria. Iarba proaspăt cosită.
Cum se simte împlinirea. Copacii... Pauzele. Tihna. Să respir... Apa.
Copiii. Să-mi umplu plămânii cu aer de ţară. Dorul. Chipul bunicii. Caii. Să fiu atentă. Să nu rănesc prin cuvinte sau prin comportament.
Rugăciunea. Răbdarea.Cunoaşterea. Să-mi pun întrebări. Să le potrivesc cu raspunsurile. Să călătoresc. Să cunosc oameni frumoşi.
Bunul simţ... Lumina de pe chipul meu când sunt fericită.
Libelulele si fluturii.
Oamenii care ştiu să se oprească la uşa libertăţii şi intimităţii mele. Mirosul de pământ reavăn. Ploaia...Starea de plenitudine. Armonia. Să-mi ascult gândurile şi bătăile inimii.Ordinea.
Privirile care vorbesc. Calmul..Tăcerea care rodeşte. Scrisul. Când mă eliberez de poveri.
Să molipsesc cu bucuria mea. Să îmbrăţişez cu toată fiinţa. Albul şi negrul. Modestia.
Demnitatea. Femeile puternice care cuceresc şi inspiră prin prezenţă. Iubirea. Că nu se poate picta un rămas bun.
... Liberatea. ZBORUL...
Cearşafurile albe. Florile. Cafeaua fără zahăr. Mâinile mamei. Cireşele. Să o iau de la capăt de câte ori este nevoie. Aventura. Lucrurile neprevăzute. Să-mi cunosc nevoile. Să privesc oamenii pe furiş.
Serile cu prietena mea. Nasul rece. Să mă ascund de lume şi să mă pierd într-o carte. Să merg desculţ prin iarbă. Să mă cuibăresc în braţe calde când sunt îngheţată... Să mă pierd pe străduţe înguste.
Liberul arbitru.
Legăturile sincere, curate.
Să dăruiesc. Să-mi recunosc egoul.
Să pătrund dincolo de cuvinte. Să dau lumea pe mut şi să citesc intenţiile.
Să văd doar ce-i frumos şi să integrez în mine. Misterul. Să iubesc şi să iert fără oprire... Să mă trezesc înainte ca soarele să răsară. Să cred. Vinul roşu.
Să plec din vieţile oamenilor la momentul potrivit. Să îngenunchez şi să mă ridic. Să-mi şterg lacrimile. Să râd zgomotos şi să molipsesc pe toţi cei prezenţi.
Să fug la capătul lumii şi să privesc lumea de sus.Să ascult cu sufletul. Să mă autoeduc.
Să-mi şlefuiesc părţile colţuroase din mine...Fulgii de nea ce mi se lipesc de gene. Să mă fac nevăzută pentru câteva zile.
Independenţa mea.. Să dorm când mă doare sufletul.Mărunţişurile din care se nasc lucruri măreţe.Curajul a-mi asuma stările şi de a le depăşi.... Să învăţ în fiecare zi.
Să trăiesc pur şi simplu...
Să mă cunosc....şi să mă recunosc.

(text ce are ca sursă de inspiraţie un pasaj din ,,Jurnal" de Oana Pellea)

Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu