Totalul afișărilor de pagină

marți, 31 decembrie 2019

Astazi, mai mult ca niciodata...

Astazi, mai mult ca niciodata,la trecerea intre ani, mi-as fi dorit sa fii aici cu mine si sa-mi spui, din nou, La multi ani! Esti unul dintre cei mai puternici barbati pe care l-am cunoscut. Lupta ce ai purtat-o cu viata, vointa de care ai dat dovada atunci cand oricine ar fi renuntat, capacitatea de a-ti pastra acea bunatate iesita din comun, pana in ultima clipa, ma fac pe mine, astazi, sa fiu mandra ca  ai facut parte din viata mea, iar acum si pentru totdeauna vei fi, necontenit, o parte din sufletul meu.La Multi Ani, Sufletul meu! Sper ca si acolo, unde te afli, esti iubit si pretuit, caci aici, cu siguranta, vei ramane una dintre cele mai iubite persoane de pe pamant!
 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu