Totalul afișărilor de pagină

marți, 11 februarie 2020

Să nu așteptăm nimic...

Mă întreb acum, cum am reușit sa ma ridic dupa aceasta pierdere a mea? Și îmi răspund singură. Am reușit pentru că am vrut să înving durerea,  să fac ceva frumos, unic, care să rămână atunci când voi pleca. Asta trebuie să facem toți, indiferent că suntem singuri sau nu, indiferent că primim ajutor, indiferent cât costă, să iubim, să iertăm, și să dăruim ce avem și celorlalți. Și să nu avem așteptări de la nimeni, decât de la noi. Să nu așteptăm ca ceilalți să fie la fel ca noi, să nu așteptăm să fim felicitați, premiați, lăudați, pentru ceea ce am făcut. Să nu așteptăm nimic, doar pentru că noi oferim ceva. Să ne mulțumim cu ce avem și cu ce ne putem oferi singuri...
Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu