Totalul afișărilor de pagină

marți, 18 februarie 2020

Te aștept să vii în visul meu...

Te aștept să vii în visul meu, pentru că iubirea asta face, poate schimba totul! Dacă diminețile sunt pustii, sunt pentru că tu nu ești lângă mine...dacă zilele cerșesc prezența ta, este pentru că tu nu ești lângă mine...dacă serile se termină de parcă nu au început, este pentru că tu nu ești lângă mine...dacă nopțile sunt lungi, este pentru că tu nu ești lângă mine..dacă timpul trece precum o secundă , este pentru că tu nu ești lângă mine...Durerea este durere, amintirea este amintire, și toate pentru că nu ești lângă mine.Când te-am pierdut, m-am pierdut pe mine, între durere și lacrimi. Acum când m-am regăsit, mi-am dat seama că nu mai sunt eu. Nu pot fi Eu fără tine! 
 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu