Totalul afișărilor de pagină

vineri, 28 februarie 2020

Ai însemnat enorm pentru mine...

Ai însemnat enorm pentru mine. Urăsc timpul care trece, pentru că mă îndepărtează de amintiri, rămân în urmă toate clipele noastre. Mereu mă întreb cum ar fi fost dacă, cum ai fi fost dacă...Mă ucide faptul că nu va mai exista nici o poză nouă cu tine, toate pozele sau filmuleţele cu tine au fost deja făcute, tot ce ai făcut tu pe pământul ăsta e bun făcut şi ai terminat de dăruit toată dragostea pe care o aveai de dat.Într-o zi, în viitorul apropiat, numele tău nu va mai fi rostit de nimeni şi cineva se va gândi la tine pentru ultima oară. Dar azi nu e acea zi, fiindcă eu sunt încă aici. Şi, atâta timp cât eu trăiesc, tu vei continua să trăieşti prin mine.
Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu