Totalul afișărilor de pagină

marți, 4 februarie 2020

Tu esti prezent ...

Dacă timpul nu ar trece, am opri pentru noi acele momente în care am fost fericiți, acele clipe frumoase care ne-au ajutat să mergem înainte.Dacă timpul nu ar trece, viața noastră ar fi un vis frumos,dar  trece peste noi fantastic de repede și nimic nu ne rămâne, decât să alergăm, să sperăm, să luptăm, pentru un strop mic de speranță.Dacă aș putea opri timpul, m-aș întoarce acolo, unde în braţele mele, erai eternitate si puritate.Tu esti prezent nu in orice minut si in orice secunda a existenteei mele .
Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Un comentariu:

  1. Great post. I was checking constantly this blog and I am impressed!
    Very helpful information specially the last part :) I care for such info much.
    I was seeking this particular information for a long time.
    Thank you and good luck.

    RăspundețiȘtergere