Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 18 aprilie 2020

E greu...

E greu sa-mi continui viata de zi cu zi, sa ma prefac ca totul e in regula mascandu-mi disperarea . Cand vin la tine nu pot accepta ideea ca tu nu esti langa mine .Anul acesta, in aceasta sfanta sarbatoare suntem nevoiti sa nu ne cinstim mortii aprinzand o lumanare...crunte vremuri!.Esti si vei fi mereu cel mai frumos dar primit in viata mea ...Chiar daca nu pot sa vin la tine , eu stiu ca tu,esti ingerul meu care traiesti si existi prin mine. Ce pot sa mai spun...durerea e sfasietoare...sufletul meu drag!
 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

2 comentarii:

  1. First off I want to say great blog! I had a quick question that I'd like
    to ask if you do not mind. I was curious to know how you center yourself and
    clear your thoughts before writing. I have had a
    difficult time clearing my thoughts in getting
    my thoughts out there. I truly do take pleasure in writing but it just seems like the first 10
    to 15 minutes are generally lost simply just trying to figure
    out how to begin. Any suggestions or hints?
    Cheers!

    RăspundețiȘtergere