Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 9 mai 2020

Astăzi ...

Astăzi știu să spun „Nu!” atunci când nu mai vreau, atunci când nu mai pot. Iar asta nu mă face egoistă. Sunt constienta ca pana azi nu am cunoscut cuvantul "Nu",fiindcă atunci când nu mai poți, nimeni nu are dreptul să te judece pentru asta.Sunt situaţii în care deciziile luate în grabă ma ajung din urmă când ma aştept cel mai puţin. Se spune că experiența valoreză mai mult decât învățătura. Și că școala vieții este mai valoroasă decât altele.Am nevoie de răbdare,acea răbdarea de a spune lucrurilor pe nume.Am dreptul la o părere, dar, la fel de bine, am dreptul la tăcere. Iar cei pentru care contez cu adevărat, vor înţelege asta...
 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu