Totalul afișărilor de pagină

joi, 28 mai 2020

Zece luni fara ingerul meu...

Mi-e dor de tine din ce in ce mai mult ,mi-e dor de acele zile fericite, mi-e dor de zambetul tau frumos , mi-e dor de chipul tau luminos ,mi-e dor de glumele tale ,te iubesc si-ti simt lipsa ingerul meu pazitor , mi-e dor de tine mereu ,in fiecare clipa...Daca ma auzi as vrea sa-ti spun ceea ce simt .Uneori in inima mea exista furie , pentru ca ai plecat lasandu-ma singura si luandu-mi o parte din inima mea.Sunt seri cand fara sa vreau vin peste mine acele amintiri care imi sunt atat de dragi si dintr-o data am senzatia ca ma sufoc. De dor. ...... E greu sa traiesti cu acest sentiment. Cel puţin pentru mine...
Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Un comentariu:

  1. Hey outstanding website! Does running a blog similar to
    this take a great deal of work? I have no understanding
    of coding but I had been hoping to start my own blog in the near future.

    Anyway, if you have any recommendations or tips for new blog owners please share.
    I know this is off topic but I just needed to ask.

    Thanks!

    RăspundețiȘtergere