Totalul afișărilor de pagină

vineri, 29 mai 2020

E prea liniste...

E prea liniste... Ma ucide acum linistea asta, in jurul meu se invart doar amintiri.
Sa dus bucuria acum, sa dus ca si cum nu m-ar fi cunoscut.
Ma doare, da, ma doare linistea, si-n mine a ramas doar un gol imens. A fost si inca mai este un moment teribil de greu pentru mine , a ramas un gol in suflet care nu am sa-l acoper niciodata. Plecarea lui de langa mine ma face sa simt ca mor putin cate putin iar a-mi reface sufletul cu o bucatica lipsa pentru a putea merge mai departe, singura, e o incercare grea si de durata. Mi-e atat de dor de el, incat viata mea este pustie . Oare de ce ne lasa Dumnezeu cu dorul acesta in suflet...

 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire,
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu