Totalul afișărilor de pagină

luni, 12 octombrie 2020

Ma doare dorul de tine...


Ma zbat intr-o mare de  amintiri si ganduri , imi strang sentimentele mai aproape si imi afund capul in perna… am stiut ca va fi o noapte lunga din momentul in care am inceput sa inchid ochii  si sa ma gandesc tot timpul la tine. Daca ai sti cat mi-as fi dorit ca toata viata sa fi ramas langa mine si sa am grija de tine ... Cateodata ma doare dorul asta de tine,ma doare al dracu de tare… si stiu ca te voi iubi mereu chiar si dincolo de moarte.Te iubesc si nu doar astazi ci pentru totdeauna. Rupta  de lume, voi continua sa ma gandesc la tine pana ce somnul poate  isi va aduce aminte de mine.Poate in noaptea asta o sa te visez pentru ca visele au fost create pentru a ne intalni cu cei de care ne este dor.Poate macar in vise o sa fiu langa tine…


 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.

gabriella.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu