Totalul afișărilor de pagină

vineri, 2 octombrie 2020

Nu putem face pe toată lumea să ne iubească...


Nu putem face pe toată lumea să ne iubească dar putem să le dăruim iubirea, respectul și adevărul celor care ne primesc în inimile lor, celor care nu se tem să ne demonstreze zilnic afecțiunea, celor care sunt alături de noi indiferent de moment.Am tinut multe lucruri in mana si le-am pierdut , dar ceea ce am incredintat in mainile lui Dumnezeu este al meu si astazi . Cel puternic invinge prin gingasie si cucereste prin iertare . Stiu ca Dumnezeu m-a asezat in focul suferintelor . Am acceptat loviturile pe care mi le-a dat viata si uneori ma simt la fel de rece ca apa care provoaca suferinta otelului...


 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.

gabriella. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu