Totalul afișărilor de pagină

duminică, 11 iulie 2021

Mi-e tare dor de el...


 

Uneori imi este tare dor de el ,dar din pacate nu este aici pentru al strange in brate si ai spune ca totul va fi bine .Doare atat de tare ca sufletul meu se stinge plin de tristete si de dor  .
Nu am decat sa inchid ochii si sa il aduc cu gandul meu aproape de mine.... macar pentru o secunda ,o clipa in care sa simt ca el,sotul meu ,indiferent cat de departe s-ar afla ,imi impartaseste dorul care ma sufoca ,iar cerul , norii , sau stelele care se afla intre noi ,nu vor impiedica niciodata aceste sentimente coplesitoare de dor si durere sa ajunga pana la el...Voi trai cu aceasi durere si neputinta, si voi fi mereu in fata unui mormant, ascultand timpul si tacerea de dincolo de moarte!
Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu