Totalul afișărilor de pagină

duminică, 26 decembrie 2021

Astazi...


 

Astazi ma declar fericita pentru ca am trait fiecare zi si pentru ca intotdeauna am ales cu sufletul.Am ales iubirea,increderea si respectul.Aleg sa uit persoanele care mi-au facut rau si aleg sa zambesc mai mult.Aleg sa multumesc vietii pentru ca,desi am pierdut mult,a stiut intotdeauna sa ma surprinda.
Vor exista intotdeauna oameni care ma vor privi in ochi si ma vor minti fara rusine, oameni care nu cunosc adevaratul sens al prieteniei si al iubirii, oameni pentru care nu conteaza cat de putin cei din jurul lor.Acesti oameni exista pentru a ne marca vietile cu experiente negative, tocmai pentru a ne maturiza si a invata in cine trebuie sa ai incredere si in cine nu. Acesti oameni te ajuta sa vezi mai bine, sa intelegi mai bine, sa simti mai bine...
Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

 
Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu