Totalul afișărilor de pagină

vineri, 10 decembrie 2021

Nimeni...


 Nimeni nu poate intelege cand privirea mea se rataceste in gol cautand pe cineva care nu este acolo iar lacrimile ascunse stragandu-se in inima se intreaba mereu ,, de ce ,,Cand ma uit fix la cer tragand profund aerul in piept , in minte se strecoara in fuga, amintirile dulci dar dureroase. Nimeni nu poate intelege de multe ori cat de multa nevoie de tacere am  ,pentru a asculta inima mea care bate doar pentru ingerul meu din cer. Pentru mine iubirea este doar El .Desi m-am schimbat si pot spune echilibrat ,
am aceeasi durere si urmez acelasi drum.E mai mult decat am sperat. Acum stiu ca am o menire pe acest pamant, am un echilibru intre cer si pamant, am ceva de daruit, si primesc in schimb atata iubire...



 

 



 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.

gabriella.

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu