Totalul afișărilor de pagină

luni, 6 decembrie 2021

Cred...


 Cred ca daca ar fi foarte usor sa ne eliberam de atasamentele pe care le construim in drumul nostru prin viata, am putea spune si ca ar disparea multa suferinta din suflet, insa  se pare,ca doar durerea ne face mai puternici. Ar trebui sa fim din ce in mai constienti ca  noi si numai noi ne cladim viitorul si viata,ca ceea ce ne dorim sau gandim se concretizeaza in experientele de maine. Cel putin eu,ca sa fie totul mult mai usor ,in fiecare zi imi stabilesc un ceva care sa ma bucure si sa ma ajute sa stau in picioare, iar la sfarsitul zilei sa incerc sa caut partea plina a paharului in toate incercarile prin care am trecut... chiar daca uneori imi este mai greu.Fiecare greutate care ne plezneste peste fata,face parte din viata noastra  si ar trebui sa multumim in fiecare zi ca am reusit sa depasim inca un obstacol si inca unul . In loc sa ne vaicarim ar fi normal sa ne gandim tot timpul ca nu suntem singurii care avem un necaz.Cred ca sunt mii de oameni care trec prin lucruri mult mai grele ca noi.Tot ce trebuie sa facem ,este sa nu ne mai plangem si sa invatam sa trecem cu fruntea sus peste toate.  Stiu ca suferinta este inevitabila si nu exista pastila pentru durerea  sufleteasca...stiu ca  suferinta nu trece de azi pe maine si nici nu poti sa fugi de ea. Ea trece pur si simplu o data cu timpul...



 

Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.

gabriella.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu