Totalul afișărilor de pagină

marți, 14 decembrie 2021

Uitam prea repede...


 Am obiceiul prost sa caut adevarul in locuri in care minciuna troneaza.Ma infurii cand ma confrunt cu ea,am iertat greseli aproape de neiertat si am fost dezamagita de oamenii pe care-i credeam incapabili sa ma dezamageasca.Am facut mult bine si am gasit de cele mai multe ori, mult rau.Asta este...nu este pentru prima oara cand viata imi mai da o lectie .
Credeam ca oamenii sunt fiinte inteligente sau cel putin asa imi doream eu,dar se pare ca viata este o amara pacaleala.Uitam prea repede ca suntem oameni.Nu degeaba a spus maestrul Ocatavian Paler-"Viata nu este o opera de arta. E, mai degraba, un bazar in care gasesti de toate, inclusiv nimicuri.".Inteleg ca toti gresim la un moment dat,ca toti avem in noi acel strop de rautate...stiu ca toti putem sa facem rau cuiva,dar din fericire unii dintre noi alegem binele,si asa este corect.Se pare ca lumea a devenit destul de invidioasa si  rea incat unii sunt in stare sa calce cu bocancul peste sufletul tau.Toate aceste aspecte cred ca tin de educatie si de modul in care traiesti in societate.Lumea e plina de rautate si invidie, insa asta este lumea in care traim .Trebuie sa invatam sa incercam atat cat putem sa ne ferim de cei care din ignoranta ne fac sa suferim.

Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.

gabriella.

2 comentarii:

  1. Have you ever thought about adding a little bit
    more than just your articles? I mean, what you say is fundamental and everything.
    However think of if you added some great photos or
    videos to give your posts more, "pop"! Your content is excellent but with pics and videos, this site could definitely be one of the best in its field.
    Very good blog!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hello, Neat post. There is an issue together with your site in web explorer, would test this?

    IE still is the market leader and a large component to other folks will miss
    your wonderful writing due to this problem.

    RăspundețiȘtergere