Totalul afișărilor de pagină

joi, 28 octombrie 2021

Am invatat ...

Am trait nu demult cea mai dura lectie primita de la viata...o lectie care mi-a adus multe griji ,suferinta, lacrimi  si durere. Si cu toate astea am invatat sa nu imi pierd niciodata speranta.Am invatat ca viata trebuie traita din plin  cu multa iubire si incredere in puterile tale.Am invatat sa iau viata exact de la punctul in care mi-a jucat feste. In lumea noastra toti suntem efemeri si de ce sa nu alegem sa privim doar inainte...ce ne costa daca avem aceasta atitudine!.Chiar daca suntem loviti ne ridicam ,ne scuturam si mergem mai departe...si mai cred ca  tot ceea ce invatam din propria experienta ne face mai puternici.


 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.

gabriella.

Un comentariu:

  1. You are so awesome! I don't think I've read a single thing like
    this before. So nice to discover somebody with
    a few original thoughts on this subject. Really.. many thanks for starting this up.
    This site is something that is required on the internet, someone with a bit of originality!

    RăspundețiȘtergere