Totalul afișărilor de pagină

vineri, 15 octombrie 2021

Vreau o clipa...


 Daca nu suntem capabili sa ne acordam noi insine iubirea pe care o meritam,nimeni altcineva nu ne va iubi cu adevarat.Asa ca nu iti pierde timpul cautand ceva ce nu exista deocamdata in viata ta.Incepe prin a fi plina de afectiune si gingasie fata de tine insuti.Lasa-ti corpul si inima sa experimenteze ce inseamna sa te simti iubit.Fiecare zi pe care o traiesc ar trebui sa fie o zi in care sa dau tot ce am mai bun in mine.Sunt doar eu,dar nu sunt singura.Am infruntat durerea,am cazut,m-am ridicat si sigur ca nu mi-a fost usor.Vreau o clipa in care sa ma intrec cu destinul si in acea clipa sa simt eternitatea.Vreau sa fiu cea mai buna,vreau totul pentru ca mi-am facut planuri incat sansele sunt in mainile mele.Da,imi doresc sa fiu invingatoare toata viata atat cat a mai ramas din ea...


 






Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.

gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu