Totalul afișărilor de pagină

luni, 18 octombrie 2021

Eu chiar zambesc zilnic...


 Eu chiar zambesc zilnic de la un timp...asta ma ajuta sa merg mai departe si chiar sa-i ajut si pe cei de langa mine.Macar atat pot face,sa le ofer un zambet sincer.  Chiar daca e greu,.zambiti ca este gratis....poate maine cine stie... Eu de felul meu sunt o fire optimista,cu toate problemele pe care le-am avut si poate ca or mai veni.Totdeauna Dumnezeu mi-a dat putere sa trec peste toate, desi  uneori credeam ca nu mai pot.  Sigur,ma bucur de orice lucru frumos care imi apare in cale,iubesc oamenii si incerc sa-i inteleg atat cat pot eu,am prieteni foarte buni pe care ma pot baza si care la randul lor se pot baza pe mine. Da...viata merita traita ,iubita pentru ca e unica. Zambiti...zambiti...chiar si cand va vine a plange.

Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.

gabriella.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu