Totalul afișărilor de pagină

duminică, 3 octombrie 2021

Nu cu mult timp in urma...

 


Trebuie sa intelegem ca lucrurile cele mai marunte care se petrec in fiecare zi inseamna a invata sa prinzi sensul cel mai profund al vietii.Trebuie sa invatam ca in aceasta viata succesul nu este niciodata final,iar infringera nu este niciodata fatala si din contra ne ramane curajul si speranta. Am invatat ca este prea greu sa-ti dai seama sa tragi linie,intre a fi amabil si a rani pe altii,am invatat ca atunci cand sunt suparata nu am dreptul sa fiu si rea.Si mai stiu ca sunt oameni care te iubesc dar nu stiu sa o arate.Nu cu mult timp in urma
am ridicat in jurul meu un zid care sa ma protejeze de suferinta.Si acest zid a crescut si tot a crescut,pana mi-am dat seama ca aproape m-am izolat de toate.Acum incerc sa ma eliberez si sa ies la lumina...pentru ca realitatea este alta si cateodata ma copleseste. Imi place sa vad in jurul meu oameni fericiti...sanatosi...si atunci ma simt si eu bine...


 


 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.

gabriella. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu