Totalul afișărilor de pagină

luni, 11 octombrie 2021

Nu mai sunt macinata de intrebari...


 

Acum vad lucrurile mai clar si inteleg aproape totul.Mi s-a deschis orizontul si o multime de chestii au deja explicatii. Nu mai sunt macinata de intrebari si s-au linistit apele. Dar toate astea oricum nu ma incalzesc cu nimic.
Mai am putin timp si decid sa analizez un pic viata mea...cel putin asta fac acum.
Niciodata nu sunt singura si cat de multe lucruri m-ar apasa si cat de personale nu ar fi, nu mai sunt nevoita sa le suport greutatea. Pur si simplu timpul alearga prea repede... nu am cand reflecta asupra trecutului. Acum e unica sansa...
Din trecut trebuie sa invet, nu sa nu il car cu mine... Prezentul? Care prezent? Asta de acum? Odata ce am trecut de aceste cuvinte, acel prezent deja este in trecut. Nu mai exista decat viitor... Nu vreau sa-mi iai trecutul in viitor. Si.. da. Cam atat.
Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu