Totalul afișărilor de pagină

joi, 6 ianuarie 2011

Frinturi din viata mea.

Viata este asa cum este,nici urita nici frumoasa.Daca totul ar fi roz, de unde am mai sti si celelalte culori. Cind ai un necaz,s-au te inbolnavesti te intrebi mereu:de ce eu? sau de ce mie a trebuit sa m-i se intimple?Dupa zile de furie,de chin,ajungi a accepta si tot tu singur i-ti spui ca viata merge inainte.Toti am pierdut cite ceva in viata.
De exemplu,eu tinjesc dupa viata mea ,inainte de a afla ca am cancer si chiar i-mi este dor de acea perioada,pentru ca eram o femeie implinita si din punct de vedere profesional,dar puterea de a te ridica vine din noi,din dorinta de a trai,de a demonstra ca nu ai pierdut calitatea de om.Poate in viata o sa mai primesc si alte lovituri,pentru ca asa este viata cu bune cu rele...dar puterea de a trece peste aceste lovituri vine din noi.Este adevarat ca de multe ori nu stim cind trec anotimpurile,sintem prinsi in viltoarea vietii ca intr-o tornada ,dar daca reusim sa iesim inseamna ca Am Invins si asta ne bucura si ne da putere din nou.Orice am primi de la viata,nu trebuie sa ne dam batuti.Noi sintem singurii care avem resursele necesare sa spunem ca vom reusi.Astazi am primit de la Maria un email cu privire la prevenirea cancerului,pe care in continuare i-l voi pune pe blog.
     Lămâia si cancerul!

Institutul de sănătate I.L.C. 819 N. Str. Charles Baltimore, MD 1201
Aceasta este ultima noutate in medicină, efectiv contra cancerului!
Cititi cu atentie mesajul care mi-a fost trimis, eu sper ca voi să-l urmati!
      Binefacerile lamâii
Lămâia este un produs miraculos ptr. a omori celulele canceroase.
Ea este de 10.000 de ori mai puternică decât chimioterapia.
De ce nu suntem noi la curent cu asta?
Ptr. că există laboratoare interesate in fabricarea unei versiuni sintetice care
le-ar aduce imense beneficii.
Voi puteti de asemeni să ajutati un prieten care are nevoie făcându-l să stie că
sucul de lămâie ii este benefic ptr a preveni boala.
Gustul său este agreabil si el nu produce efectele oribile ale chimioterapiei.
Dacă aveti posibilitatea plantati un lămâi in spatiul dvs. sau in gradina
voastră.
     Câte persoane mor in timp ce acest secret este păstrat cu invidie ptr. a nu
putea fi atinse beneficiile multimilionare ale marilor corporatii?
Cum stiti lămâiul este acolo jos, el nu ocupă mult loc si este cunoscut ptr
varietătile sale de lămâi si lime
Puteti sa consumati fructul in maniere diferite: puteti sa mâncati pulpa, să
faceti suc, să faceti băuturi, sorbet, patiserii, etc.
     I se atribuie multe virtuti dar cea mai interesantă este efectul produs
asupra chisturilor si tumorilor. Această plantă este un remediu probat contra
cancerului de toate tipurile. Unii afirmă că este de mare utilitate in toate
variantele de cancer. Se consideră, de asemni, că este un agent anti microbian
cu larg spectru care controlează infectiile bacteriene si cu ciuperci, eficace
contra parazitilor interni si a viermilor, regularizează tensiunea arteriala
foarte inaltă si este antidepresiv, combate tensiunea si bolile nervoase.
     Sursa acestei informatii este fascinantă; ea provine de la unul din cei mai
mari fabricanti de medicamente din lume, care afirmă că dupz mai mult de 20 de
incercări efectuate in laborator, dupa 1970, extrasele au relevat că ea distruge
celulele maligne din 12 tipuri de cancer, intelegând aici cel de colon, de sân,
de prostată, de plămân, de pancreas...
Componentele acestui arbore au demonstrat că actionează de 10.000 de ori mai
bine decat produsul Adriamycin, un drog chimioterapeutic utilizat normal in
lume, ptr. incetinirea cresterii celulelor canceroase. Si ce este inca foarte
uimitor este că acest tip de terapie cu extract de lămâie distruge nu numai
celulele maligne canceroase dar nu afectează celulele sănătoase.
Institutul de Stiinte in Sănătate, L.L.C.819 N.....
TRIMITETI TUTUROR

Institut de Sciences de la Santé , L.L.C. 819 N. Causez Street, Baltimore,
MD
1201
Inchei cu Trebuie Sa Traiesc.

gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu