Totalul afișărilor de pagină

vineri, 21 ianuarie 2011

N...motive de a trai viata.

Viata este cel mai incitant mod de a face timpul sa treaca mai repede.Te trezesti in fiecare dimineata cu intrebarea:"Oare ce ma mai loveste azi peste suflet?"Aceasta curiozitate permanenta ma face sa traiesc! Oamenii care ma inconjoara, au tipologii atit de diverse, incit oricit de nesuferiti ar fi unii dintre ei, sunt curioasa sa le descifrez personalitatile. Nasterea unui copil cu tot ce implica ea ,este o minune pentru sufletul fiecaruia dintre noi. Dragostea unui copil nu poate fi inlocuita cu nimic.
Atunci cand pierzi acel suflet pereche, acel om atit de drag, trebuie sa ai puterea sa-ti reversi dragostea asupra celorlalti oameni care striga dupa iubirea ta. Natura iti ofera intotdeauna milioane de motive de a dori sa traiesti. Muntele iti da putere, energie si siguranta prin statura lui impresionanta, florile iti daruiesc un moment de relaxare in fiecare zi, oferindu-ti splendoarea lor. Trebuie sa apreciem viata cu toate urcusurile si coborisurile ei. Este important sa ne dam seama ca nu altii trebuie sa ne organizeze viata ....noi ne putem face viata frumoasa singuri dar pentru asta trebuie sa actionam cu cap, sa luam deciziile cele mai bune si sa fim mai rationali,sa nu mai lasam ca inima sa ne conduca mereu.
Ginditi-va...daca am afla ca miine am muri, citi dintre noi nu ar avea tendinta sa faca toate lucrurile pe care nu au reusit sa le savirseaca in timpul vietii sale....de ce sa lasam toate acestea pentru ultima zi?
Sa profitam acum de ele cit le avem la dispozitie.....sunt lucruri mai frumoase decat banii sau o casa mare sau haine de firma...Dar imi dau seama ca e asa de usor sa vorbesti.....mereu vom fi umbriti de griji, de invidii ca doar suntem oameni ca poate miine am sa uit ce am scris aici si o sa ma preocupe lucrurile zilnice si atit de banale care tin de rutina mea zilnica.
 Inchei cu Trebuie Sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu