Totalul afișărilor de pagină

duminică, 9 ianuarie 2011

In Romania mea.

România mea e frumoasă.
 România mea e acolo unde ştii că Dumnezeu există nu pentru ca aşa spune religia, ci pentru că altfel te-ai simţi gol, acolo unde te simţi în largul tău oricine ar fi lângă tine pentru că eşti acasă şi ceilalţi sunt la fel de acasă ca tine, unde nu trebuie să faci nimic care te rupe de sine.Românii mei sunt cei care muncesc din plăcere şi nu se plâng că se chinuie deşi îndură lipsuri, sunt cei care se ştiu bogaţi nu pentru că au mult, ci pentru că mai au nevoie de foarte puţin, sunt aceia care împart ce e al lor şi primesc fără să ceară.
 Romania mea nu e perfecta. Oare exista perfectiune? Nu cred. Romania mea e frumoasa, are potential. Trebuie, doar, sa stim sa-l gestionam. Romania mea are acel “ceva” pe care nu ti-l poate oferi nimeni. In Romania mea traiesc oameni simpli, oameni cu mult bun simt, care oricind sunt gata sa-ti vina-n ajutor. Dar, si oameni bogati care, din pacate, de cele mai multe ori uita de unde au plecat si te privesc de sus crezindu-se cu mult superiori.  Romania mea are valori dar si non-valori. Romania mea nu e perfecta.Romania mea este chiar frumoasa si plina de mister.Nu as putea fara ea,fara agitatia de aici,fara nervii din trafic,fara prieteni,fara circul din parlament,fara lectiile Presedintelui.
Nu e vina mea ca sunt roman ca si voi.Si la fel ca cei de la guvernare am si eu dreptul la bucata mea de Romanie. De aceea v-am acceptat pe voi, v-am votat, v-am platit tot ce mi-ati cerut ca plata, in schimbul ajutorului promis de voi. Si am platit destul ca sa constat ca voi nu doreati altceva decit sa puneti mina si pe bucata mea de Romanie. Am platit destul sa aflu ca pe bucata voastra de Romanie aveti alte legi si alte drepturi fata de mine. Am platit destul ca sa-mi intaresc convingerea ca nu sunte-ti capabili decat de hotie si jaf. Gata, nu va mai vreau. Timp de 20 de ani, noi,toti am sperat ca Romania va fi in sfarsit a noastra.Timp de 20 de ani, o mana de oameni au manipulat si sfidat 22 de milioane de romani,daca vom mai fi atitia.  Au furat Romania. Au furat drepturile si sperantele oamenilor.Romania este tara in care daca esti cinstit esti prost. Este tara in care un analfabet iti da lectii de viata si afaceri. Romania este tara clanurilor mafiote, a rafuielilor de strada in care politia nu intervine.Romania e tara impozitelor si taxelor covirsitoare pentru oamenii cinstiti. Vreau sa fiu condusa de oameni care sa-mi dea Romania inapoi. Vreau sa fiu mindra ca sunt in tara mea. Romania e tara in care visele si sperantele ramin vise si sperante la infinit.




Inchei cu Trebuie Sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu