Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 9 martie 2011

Ingerasul Eva Maria.

  Deoarece sint o persoana trecuta printr-o boala cumplinta ,am hotarit sa scriu din cind in cind ,cite un caz cu copii bolnavi de cancer care au nevoie urgenta de ajutor.Eu am fost norocoasa  pentru ca am facut parte din categoria persoanelor care am reusit sa ma descurc  din punct de vedere material si credeti-ma am cheltuit destul...dar totul a fost cu folos. In una din seri ma uitam la televizor si am vazut un anunt umanitar pentru un baietel Alexandru bolnav de cancer,care nici in aceste momente nu pot sa uit imaginea copilului cu lacrimi in ochi spunind din suflet "vreau sa traiesc".Nu am mai stat pe ginduri si am dat SMS la 848 de pe cele  patru telefoane.Acum am sa prezint situatia unei fetite de  4 anisori Eva Maria si puteti afla mai multe despre starea fetitei in Jurnalul Evei de pe http://www.mariaeva.ro/
 La nici 4 anisori Eva Maria a fost diagnosticata cu Leucemie Acuta Limfoblastica tip L1. Diagnosticul a venit ca un trasnet. Odata cu internarea la Spitalul Fundeni.
In vederea urmarii unui tratament intr-o clinica specializata din strainatate, tratament ce se desfasoara in mai multe etape, suma necesara spitalizarii este de 60.000 de euro, bani de care familia nu dispune.
Sa ne adunam bunatatea, sa ne adunam generozitatea si s-o ajutam pe Eva Maria sa-si traiasca copilaria!
Donatii puteti face si prin transfer bancar in conturile:
BRD – LEI
RO12BRDE426SV42546784260
Titular: Grigorescu Cezar
CNP: 1680315463070
Sucursala: BRD EC Delfin
BRD – EURO
RO04BRDE426SV42546944260
Titular: Grigorescu Cezar
CNP: 1680315463070
Sucursala: BRD EC Delfin
Prin telefon:
(numere apelabile numai din reteaua romtelecom)
0900 900 082 – 2 EURO/apel
0900 900 086 – 6 EURO/apel
0900 900 084 – 8 EURO/apel
Contact
contact@mariaeva.ro
0745 142 492
Inainte  de 2007 in fiecare an si pina astazi  am donat 2% din impozitul  meu catre diverse persoane bolnave,fara sa stiu ca in anul urmator ma va lovi si pe mine acest cancer necrutator ,dar sint sigura ca Dumnezeu a avut grija de mine si m-a tinut tot timpul sub aripa lui.Sint mai mult ca sigura ca in toata lumea asta si cu ajutorul internetului se vor gasi oameni care macar un SMS  de 2 Euro pot da.
Ii doresc insanatosire grabnica micutei Eva Maria.
Inchei cu Trebuie Sa Traiesc.
gabriella.

2 comentarii:

  1. daca nu ar mai fii furat si ei banii acestor/acestui (copii) ... din "seifu" tarii poate nu mai era nevoie sa ii ajutam noi ...dar asta'i viata oricum frumos felicitari pt post

    RăspundețiȘtergere
  2. multam frumos si eu sunt pe blogu asta non stop cu ce se scrie:>

    RăspundețiȘtergere