Totalul afișărilor de pagină

joi, 3 martie 2011

Traim in Romania.

 
Basescu Traian a fost la conducerea Romaniei 18 din 21 ani.,fie secretar de stat,fie ministru,primar sau presedinte. Saracul de el ce naiv a fost... Nu stia nimic de coruptie,de flota,de spaga din vami si de oriunde. Noroc ca li sau facut mila serviciilor secrete si l-au instiintat. Iar el saracul asa cinstit,parolist si modest a reusit sa demareze o actiune de arestare ca in filme in vamile din Romania.
Dar nu in toate vamile ca de...vama Constanta si Otopeni au alt regim.Peste ani si ani poate vom afla si noi impreuna cu domnul Presedinte unde mergeau sutele de milioane de euro...asta daca dumnealui va dori si poate vom afla si de la ceilalti care au condus Romania indiferent de culoarea politica de ce au distrus minele de aur din muntii Apuseni.Am vazut ieri la TV cum guvernul Boc a scos Romania din criza. Pai ei ne-au scos din criza de opt ori,cel putin asa am numarat eu.  M-am saturat de minciunile lor electorale ...Noi toti romanii in noiembrie 2009 am avut mitraliera si cite un cartus,iar 51% din populatie cu drept de vot le-au folosit impotriva parintilor,copiilor,nepotilor,impotriva noastra a celor care nu am votat guvernul Boc. Am zis retoric mitraliera (asta pentru ca am facut armata),asociind cu buletinul de vot ,iar cartusul cu stampila Am explicat ca sa nu fiu acuzata de ceva ca pe timpurile astea nu se stie...Toate astea le avem gratuite din 4 in 4 ani sau nici nu mai stiu cum au fost facute alegerile prezidentiale,spuneam ca le-am avut gratuit si le-am folosit  impotriva familiei si al propiului popor. Nu am facut parte din aceasta categorie ci am fost de cealalta parte a baricadei care am tras in dusmanii poporului. Sa mai povestesc si de declaratia lui Botis cu privire la sistemul de pensii...cred ca este prea mult. Asa ministru ...asa declaratie. Vorba lui Mircea Badea:  Traim in Romania si asta ne ocupa timpul.
Inchei cu Trebuie Sa Traiesc.
gabriella.


4 comentarii:

  1. sincer pentru mine asta nu e presedinte..ramane tot un sef de partid..si crede'ma , daca mi-ai dat 5 gloante si pe :

    Basescu,Udrea,Boc si R.Anastase ...i-as impusca direct si al 5 pentru mine ..

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu iti dau nici un glont,pentru ca sigur nu ai facut armata si este periculos.Pe cei cinci o sa-i penalizeze poporul.

    RăspundețiȘtergere
  3. nu am facut armata dar stiu sa trag :))si sa tin un pistol carpati in mana am rude in armata ;))si sincer...nu cred ca poporu mai are ce sa faca decat sa iasa in strada si sa dea Replay la 1989 atat dar in momentu de fata nu cred ca mai au armata la putere..odata ce au facut achizitii noi (arme,dube,tancuri etc) a si recunoscut ca pentru asta a facut achizitie....deci .:-??oricum never say never:))

    RăspundețiȘtergere
  4. nu vreau ca acest blog sa devina ceva politic, eu ii ignor , chiar ma pi... pe fata lor ca isi bat joc de noi, iar noi suntem niste sclavi inutili ... imi vine sa plec din tara , pt ca imi e rusine de ea .
    (sory de greselile gramaticale , imi cer scuze ca am fost acuzat)

    RăspundețiȘtergere