Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 1 octombrie 2011

De mine depinde totul...

Spun azi ca sunt fericita,dar nu o spun ca sa par mai grozava.Fericirea pana la urma tine si de modul in care percepem viata... putem fi fericiti cu putin sau putem trai in tristete avand totul si nefind totusi multumiti de acest “tot”. Cred ca fiecare dintre noi are nevoie de un dram de fericire zilnica pentru a putea supravietui ,numai ca multi  consideram ca suntem fericiti doar daca se intampla anumite lucruri majore in viata noastra... dar putem fi fericiti si de simplul fapt ca ne trezim zilnic langa persoana iubita,ca afara este soare si frumos,ca avem tot ce ne trebuie...ca suntem sanatosi...eu cred ca ar trebui sa fim mai atenti la ce se intampla in jurul nostru si sa descoperim fericirea in orice ne inconjoara. De multe ori nu stim sa pretuim aceste lucruri decat atunci cand nu putem avea parte de ele.Cred ca, uneori, viata este asa cum vrem noi sa fie…daca ai tendinta de optimism, treci peste orice si esti catalogat un om fericit... daca te plangi tot timpul…atunci devii atutomat un om slab... incapabil de a se adapta conditiilor destul de aspre ale vietii. Da ,sunt fericita ca sunt cat de cat sanatoasa...sunt fericita ca traiesc...sunt fericita ca e armonie si intelegere in familia mea... sunt fericita ca “uraganele” din viata mea au disparut... sunt fericita ca tot ce mi-am propus s-a realizat sau e in curs de realizare … sunt multe fericiri si bucurii pe lumea asta… si sunt fericita ca Dumnezeu a fost si este in continuare cu mine.  Eu, care am fost o viata intreaga atat de visatoare,incapatanata...dar si optimista ,ma simt obligata sa va rog sa va urmati visele pana la capat...pentru ca fericirea exista ...puteti crede ce vreti despre mine...dar  trebuie sa credeti in voi.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Un comentariu: