Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 12 octombrie 2011

L-am intalnit pe...Ion Diaconescu.

Aseara am vazut la TV, ca presedintele de onoare al PNTCD,Ion Diaconescu a murit la spitalul de cardiologie din Fundeni. Scriu asta pentru ca acum trei ani la sfarsitul lui octombrie 2008 eu eram in Fundeni pentru niste analize inainte de radioterapie...la usa cabinetului de cardiologie l-am intalnit pe Ion Diaconescu pentru prima data...nu sunt un fan al nici unui partid politic...dar cele  cinsprezece douazeci de minute cat am stat de vorba cu dumnealui...mi-a facut o impresie deosebita de om sensibil,rafinat,educat si cu o blindete mare in vorbire.  La plecare ne-am strins mina,vorbisem amandoi de ce ne aflam la spital iar ultimele cuvinte pe care m-i le-a adresat au fost...sa ai incredere in tine...in fortele tale...si in viata...ai sa reusesti. Dumnezeu sa-l odihneasca...a mai disparut un model de demnitate, caracter, decenta si consecventa in credinta si sperante.Acum chiar am senzatia ca cineva vegheaza la viata mea in fiecare zi...am acest sentiment pe care il cunosc atat de bine...dar nu pot sa-l explic...ma agat cu disperare de acesta a doua sansa ...incat spun in fiecare zi...multumesc ca traiesc.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

2 comentarii:

  1. Dumnezeu ti-a dat aceasta a 2a sansa cu un scop.
    El a vrut ca tu sa traiesti.
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. £avi H. ...multumesc frumos pentru cuvintele frumoase,asa este am avut parte de a doua sansa.Chiar l-am cunoscut pe d-nul Diaconescu in acele imprejurari...tot in acel timp am cunoscut-o si pe ziarista Corina Dragotescu care era la tratament ca si mine. Asta este viata...

    RăspundețiȘtergere