Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 19 octombrie 2011

Uitam...

Pe zi ce trece ajung la concluzia ca astazi am ajuns ca niste roboti,am uitat lucrurile in care am crezut,chiar am uitat sa mai credem in ceva...si am uitat ca viata e prea scurta sa facem lucruri care nu ne plac...e prea scurta ca fim egoisti...e prea scurta pentru a schimba lumea. Traim mereu intr-o rutina si ne trezim numai atunci cand ne scutura ceva...uitam sa traim,muncim pe branci pentru niste banuti...o luna...un an...ani...griji peste griji...si uite asa viata sa dus. Uitam ca fiecare zi traita este o ocazie deosebita,pentru ca fiecare zi este unica in felul ei...nici nu stii  cand 20 de ani se fac 30...30 se fac 40...si tot asa,pana ajungi sa-ti consumi creditul de zile...faci inventarul si toata fericirea se rezuma la cariera si obiecte de adunat.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

10 comentarii:

  1. ai drepate fiecare zi e unica ...dar rutina asta e prea rapida

    RăspundețiȘtergere
  2. adevărul este că singura perioadă în care trăim cu adevărat este copilăria şi prima tinereţe...abia de aici încolo ne înhămăm la carul vieţii pentru a ne asigura un confort nu doar nouă cât mai ales urmaşilor noştri..asta-i cutuma vieţii şi vrem nu vrem trebuie să o respectăm..a,mai era o perioadă şi prin unele ţări se mai respectă,perioada vârstei a treia,când oamenii profitau [respectiv profită]de libertatea pe care le-o oferă pensia,călătorind şi preocupaţi de sănătatea lor fizică şi mentală,însă deja aceste timpuri ptr.majoritatea devin o utopie..până la urmă fiecare cu steaua lui:)..
    o seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  3. inteersant..dar unii oameni fac acelas lucru zi dupa zi saptamana dupa saptamana....

    RăspundețiȘtergere
  4. calator spre infinit ...asa este rutina ne omoara.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ryanna...ca bine zici...ce frumoasa era copilaria,nu tu griji,decat grija scolii daca o putem numi asa...si cand te gandesti ca atunci imi doream sa devin mare...Multumesc frumos pentru comentariu...frumos spus "fiecare cu steaua lui".Si eu sunt scarbita de vremurile astea dar acum nu mai vreau sa imi aduc aminte.Sa ai o seara minunata.

    RăspundețiȘtergere
  6. Florea ...bine daca tu zici asa "unii oameni fac acelas lucru zi dupa zi saptamana dupa saptamana.... " e foarte corect si asa.

    RăspundețiȘtergere
  7. De asta n-am suportat rutina din totdeauna ca te pune la pamant. Si e foarte adevarat fiecare zi e unica si in fiecare zi invatam ceva nou caci omul cat traieste invata si niciodata nu-i suficient de invatat. Pana la urma cine stie poate chiar o sa ajungem sa ne conduca robotii;)) Interesanta postare!

    RăspundețiȘtergere
  8. Uităm chiar şi că uităm...sau că vom uita.
    Abia ne mai aducem aminte de noi.

    RăspundețiȘtergere
  9. Asa-i, ne ocupam mintea cu fleacuri, ne certam pentru niste fleacuri, pierdem timpul si uitam esenta. De parca am avea eternitatea la degetul mic

    RăspundețiȘtergere
  10. Am fost furati de aceasta organizare , media , anturajul etc, ne contruim singuri trepte , vrem sa urcam tot timpul , pe plan financiar si nu numai , inregistram aceasta dorinta si ramanem cu ea iprimanta , si uitam absolut de ceea ce este in jurul nostru si ceea ne este oferit (natura , momentele de bucurie , sau profitarea celor dragi de langa noi) . Un articol foarte adevarat , tot timpul ma gandesc la acest subiect.

    RăspundețiȘtergere