Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 29 august 2012

In viata...

In viata exista un timp pentru toate,cred ca la fel cum este o rascruce de drum in care tu esti nevoit sa-ti alegi drumul...da...cu siguranta ca trebuie sa existe un drum pe care trebuie sa-l alegem. Si intreaga  viata a noastra depinde de acel drum...sau poate ca nu noi nu alegem acel drum ...poate el ne alege pe noi.  Eu intotdeauna mi-am dorit mai mult pentru mine si in mare parte am reusit. Cred ca primul pas pentru a reusi in viata  este sa ne dorim tot mai mult din ceea ce stim ca ne poate face fericiti...si aici ma refer la fericirea aceea  adevarata in care sa invatam sa ne descoperim pe noi,si spun acest lucru pentru ca lumea este a celor care vor ceva si cauta necontenit aceste daruri ale vietii care de multe ori trecem prea repede pe langa ele.     Inchei cu Trebuie sa Traiesc. gabriella.

3 comentarii:

  1. pai ca sa realizam ceva in viata mai intai treb sa visam..eu asta consider ca este primul pas in reusita...

    RăspundețiȘtergere
  2. e greu cand esti nevoit sa-ti alegi drumul, nu stii pe care din ele sa mergi , nu stii ce-ti rezerva...

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc enorm Gabriela .. chiar mi-a folosit ceea ce-ai scris !

    RăspundețiȘtergere