Totalul afișărilor de pagină

vineri, 7 septembrie 2012

Am crezut ca asa trebuie sa fie...

Modul cum traiesti in viata conteaza foarte mult,mai ales sa sti sa traiesti cu fruntea sus oricand ,indiferent de obstacolul intalnit si sa te bucuri de tot ce ai realizat. Stim cu totii ca exista un moment cand trebuie sa facem balanta vietii si pentru ca acesta sa incline in favoarea noastra,trebuie sa-ti doresti in viata acel ceva pentru tine,pentru ca mai devreme sau mai tarziu...sigur vei reusi.  Niciodata nu m-am plans de ceea ce m-i s-a intamplat in viata ...am crezut ca asa trebuie sa fie...am fost la granita dintre viata si moarte...si totusi am crezut in acel ceva ca totul o sa fie bine. Am gresit si eu in viata...de multe ori am facut ceea ce am crezut eu ca este mai bine...uneori am dat gres,dar am stiut sa merg inainte pentru ca am realizat ca pot sa invat enorm din acele greseli. Viata mi-a dat nenumarate lectii,unele chiar dure,dar sunt bucuroasa ca mi-am invatat lectia de viata si pot s-o predau si celor dragi mie...pentru ca vor fi fericiti numai atunci cand visele lor si acea farama de speranta sunt in siguranta.             Inchei cu Trebuie sa Traiesc. gabriella.

6 comentarii:

  1. Servus!
    Multumesc pentru vizita!
    Am citit si dialogul mut cu "anonimul". Din pacate tot din cauza unui anonim am pus si eu filtru pe comentarii.
    Curios cum infloresc unii atunci cand vad necazurile altora... Ba, anonimul "meu" le si provoaca!
    In fine, scuze ca am abordat subiectul!
    Sa ne citim sanatosi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Adevărul este că suferinţele te-nvaţă cel mai bine să apreciezi ceea ce ai, ceea ce eşti, ceea ce devii...
    Gânduri bune pentru tine, Gabriela. Cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  3. Intr-adevar in viata mereu trebuie sa invatam, pentru ca pe viitor sa fim pregatiti :x
    Frumoasa postare
    :d

    RăspundețiȘtergere
  4. Vasile Dumitru...si eu iti multumesc frumos ptr vizita. Acum ma simt mai bine ca si d-voastra aveti un Anonim....am glumit!

    RăspundețiȘtergere
  5. Oana...multumesc,ai dreptate,cat am fost bolnava desi stiam ca este ceva foarte serios am stiut sa ma port decent. Nu mi-a placut sa deranjez pe nimeni,mi-am dus boala si am luptat cu ea asa cum am stiut eu mai bine. Si mai este un lucru important in astfel de cazuri: trebuie sa ai grija sa nu devii un om rau.

    RăspundețiȘtergere
  6. Denisa...din orice trebuie sa invatam,chiar si din experiente nefericite. Te imbratisez cu drag.

    RăspundețiȘtergere