Totalul afișărilor de pagină

vineri, 25 octombrie 2013

Sper din tot sufletul...

In aceasta  viata toti trecem prin momente dificile o data sau de mai multe ori daca esti ghinionist.Toti avem sufletul greu si impovarat,cel putin odata...pe fiecare dintre noi ne-a cuprins acea tristete fie provocata de cineva,fie ca este vorba de starea ta de sanatate,apoi zambim amar,incercand sa mimam fericirea in timp ce fugim de noi insine, incercand sa ne ducem acea  zi grea spre noapte si apoi din nou spre alta zi. Dupa ce acel moment a trecut, zambim pentru fiecare clipa de tristete alungata in trecut ,pentru ca doar asa avem cele mai intense trairi si amintiri ale noastre.Sunt zile cand as vrea sa plec departe...departe de toti...intr-un loc unde linistea este suverana,apoi sa revin cu gandul ca voi fi un om mai puternic pentru viitoarea perioada din viata mea.Poate ca astazi sunt putin mai pesimista...si am motivele mele...peste cateva zile voi face niste investigatii generale si chiar nu stiu cum vor iesi. Imi este teama de ziua de marti in care voi afla adevarul...desi am amanat,mi-am dat seama ca nu mai pot trai cu aceste ganduri care efectiv ma macina zi si noapte.Vreau sa stiu adevarul cat de crud ar fi el...stiu ca am mai trecut prin acest moment...sau cine stie...poate eu imi fac prea multe ganduri.Vreau sa trec de acel moment incat sa-mi gasesc acel echilibru in viata si mai vreau sa cred ca cineva acolo sus imi va asculta si linisti gandurile.Sper din tot sufletul.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu