Totalul afișărilor de pagină

marți, 15 octombrie 2013

Trebuie sa luptam pentru visele noastre...

Asa cum spunea Paulo Coelho,nimic pe lumea asta nu este o intamplare,este poate unul din citatele cu adevarat esentiale  si pe care eu il apreciez foarte mult .In general drumul pe scara vietii nu-i deloc usor...incerc sa inteleg ca tot ce iti da Dumnezeu,trebuie sa treci peste toate cu fruntea sus si sa crezi ca el te-a ales pe tine pentru ca esti mult mai puternic.Stiu ca fiecare om are o durere interioare despre care nimeni nu stie...si de multe ori esti tentat sa spui despre acel om ,ca este rece sau rau,cand de fapt el este trist, abatut si impovarat de greutatile si necazurile lui.Se spune ca tot ce gandesti,ce simti azi...iti va arata cum vei fi maine...acest lucru este verificat pe pielea mea. Conteza enorm cum gandesti  si mai ales cum tratezi fiecare experienta din viata ta. De ce credeti ca imi inchei eu postarile cu...Trebuie sa Traiesc...pentru ca in subconstientul meu asta imi doresc si acest lucru este programat in mintea mea,pentru ca emotia cu care rostesc sau scriu aceste cuvinte este cea care comanda subconstientului.Eu asa am inteles ca trebuie sa traiesc si ca daca ne dorim ceva cu adevarat, trebuie sa luptam pentru visele noastre, pana nu este prea tarziu.
 
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu