Totalul afișărilor de pagină

luni, 28 octombrie 2013

Sper sa ma tin de cuvant...

Ma simt de parca nu as fi dormit de un car de vreme si sufletul meu este din ce in ce mai apasat .Maine este marea zi a adevarului...am niste emotii de nu mai stiu de mine. Toata saptamana am numarat zilele pana la marea investigatie...as vrea sa am o clipa de liniste in care sa pot sa imi trag rasuflarea , dar parca nu mai am acest drept.Toti ai mei imi spun ca-mi fac griji aiurea. S-ar putea sa aibe dreptate pentru ca in doua luni am mai trecut prin patru controale la medic si totul a fost ok.Nu m-am simtit de loc bine zilele acestea,nu fizic...asa ,am avut o stare sufleteasca prea agitata care nu mi-a facut bine.Deja mi-am promis de ceva timp ca nu imi voi mai face griji...ca voi fi optimista de altadata. Sper sa ma tin de cuvant.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu