Totalul afișărilor de pagină

vineri, 15 iulie 2016

Traiesc pentru a-i face in ciuda vietii...

Traiesc pentru a-i face in ciuda vietii...iubesc bunatatea oamenilor,culoarea si mirosul florilor,iubesc fiecare rasarit de soare si apusul ce urmeaza. Iubesc viata pentru inperfectiunea fericirii...pot spune ca sunt eu om implinit chiar daca Dumnezeu m-a batut cu nuielusa,acum am devenit un fel de ...adolescenta serioasa...varsta mai ales acum,nu m-a framantat niciodata...pentru mine nu a fost si nu este o obsesie...eu ma consider un om matur cu suflet de copil...iau in ras multe dintre problemele pe care altii cred ca sunt grave.In viata mea exista doar prezentul si viitorul...nu traiesc din amintiri...iar trecutul i-l consider ca pe un vis frumos sau urit ...dupa caz. Am invatat sa ma iubesc pe mine,pentru ca sunt un om bun.Am invatat sa ma izolez de oamenii care nu-mi fac bine...sunt destul de optimista si chiar vreau sa traiesc mult...pentru ca sunt sanatoasa...iar gandul rau duce la boala si eu nu vreau sa mai aud de asa ceva.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

2 comentarii: