Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 17 decembrie 2016

As vrea...

"As vrea sa am o oglinda prin care sa pot vedea sufletetele oamenilor,sentimentele lor si cuvintele pe care le rostesc.Uneori ma privesc in oglinda si ma intreb ce este inauntrul meu sau unde gresec?Deoarece cred in povesti.In tot ceea ce ma emotioneaza.In momentele de romantism.Cred in suflete nobile si sensibile,in delicatetea lor infinita.Poate ca eu sunt ceea ce greseste,eu,care cred ca totul este atat de limpede si pur,asemeni unei lacrimi.Asadar e greu si aproape imposibil sa te descrii in cateva cuvinte.Te-ai uitat in oglinda azi?Ai vazut ce suflet frumos ai?Un suflet colorat de spearante si recunostiinta care se risipeste in dorinta lui de a darui tuturor o farama cat de mica din el,mica dar curata si iubitoare.Suntem copii minunati ai vietii,nimeni nu poate atinge nemurirea pentru ca nimeni nu e mai presus decat cel care are grija de noi.Ai grija sa infloresti in fiecare anotimp,ai grija sa curgi duios si cand e senin si cand e furtuna,ai grija sa-i luminezi pe cei din jurul tau cu bunatatea ta nesfarsita."-Bucurie si Tristete-
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Un comentariu:

  1. Pe al meu stiu ca e plin de daruire .Simt ca si al tau e un suflet cald,bun si nobil prietna draga !

    RăspundețiȘtergere