Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 25 februarie 2017

Am învăţat...

"Am învăţat să-mi fac aripi din cuvinte, acolo unde fericirea îşi face cuib. Suspinul unui izvor îmi aranjează ca pe nişte cărţi gândurile despre lume. Încă mai trag de crengile înverzite ale tinereţii mele şi le aduc tot mai mult în mijlocul sufletului ca să devină pădure răcoroasă pentru zilele dogorite ale vieţii. Inima e doar una şi viaţa o dă de-a dura. În noi mai mor anotimpuri. Astăzi, dărâm hambarele omului celui care am fost demult și măresc inima și mintea pentru a face loc, pentru tine, pentru el, pentru ea, pentru mine…"Hrisostom Filipescu-
 Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Un comentariu:

  1. " primul simtom al dragostei adevarate la un tanar este timiditatea, iar la o tanatra indrazneala. { Victor Hugo )

    si e necesar ajutorul tau. Indispensabil. Asa am ales . Te am ales. Depinde daca si tu ma alegj pe mine. Te rog! Ja sa mi mail sa las nr. Drag,..multumesc

    RăspundețiȘtergere