Totalul afișărilor de pagină

vineri, 17 februarie 2017

Oricat ai vrea sa uiti,iti este imposibil...

Intotdeauna eu iert pe cineva  foarte repede,in schimb uit foarte greu. Chiar daca am fost ranita de nenumarate ori,acestea dimpotriva m-au intarit. Nu am urat pe nimeni si nu m-am razbunat in viata mea,dar asa cum am spus uit foarte greu pe acele persoane care mi-au facut rau...si au fost destule. Nu stiu de ce...poate din invidie sau din prostie. Oricat ai vrea sa uiti,iti este imposibil!.Mereu vei simti acele persoane care te-au ranit cadva si iti va tulbura gandurile. Si totusi daca stau bine sa ma gandesc timpul le vindeca pe toate...sigur nu in totalitate pentru ca in sufletul tau raman acele amintiri mai putin placute..Dar cu toate acestea nu as schimba cu nimic trecutul...nu as schimba nimic in viata mea pentru ca datorita acestor intamplari sunt astazi un om care priveste altfel viata. 

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu