Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 19 aprilie 2017

11 luni fara Mama mea...

Au trecut 11 luni de cand Mama mea nu mai este langa mine. Se pare ca Dumnezeu a crezut ca are mai multa nevoie de ea acolo sus. Scumpa Mama vreau sa ma auzi si sa  intelegi  fiecare cuvant pe care-l  transmit :MI-E DOR!  Foarte dor de tine. Mi-e greu, foarte greu, fara tine și  fara imbratiserile  tale.Tu erai, esti si vei ramane in continuare piatra mea pretioasa,cristalul meu drag. Daca aveam o intrebare, tu erai cea care ma putea  lamuri si indruma.Vreau doar sa stii ca vei ramane cea mai buna mama din lume si sper ca intr-o zi sa fiu macar pe jumatate femeia care ai fost  tu. Mi-e dor sa te vad, sa te simt…mi-e dor sa te strang in brate si sa imi dai incredere ca totul va fi bine…sa iti spun ca te iubesc si ca asa va fi mereu pentru ca TU esti cel mai important om pentru mine.Iti spun de zeci de mii de ori ca esti minunata, ca esti exact asa cum mi-am dorit sa fii: esti cea mai buna mama din lume pe care o pastrez in memoria mea si o simt in fiecare colt din casa.Astazi sufletu-mi plange.Astazi, ochi-mi varsa lacrimi ce spala amintirile.Te iubesc Mama!.

Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu