Totalul afișărilor de pagină

luni, 10 aprilie 2017

Regret că mi-am pierdut mult timp, cu oameni de nimic...

"De ce să fiu fericită? Mereu mă întreb asta și nu găsesc răspuns. Toți spun: o viață ai, trăiește-o fericită. Pentru ce să fiu fericită? Pentru persoanele care azi sunt lângă tine și mâine nu? Care apar în viața ta, te fac fericit, apoi pleacă? Acele persoane în care îți pui toată încrederea, iar la final te dezamăgesc? La un moment dat, ajungi să-ți fie frică să mai întâlnești pe cineva, deoarece vei fi trist și dezamăgit din nou. Nimeni nu merită nimic. Toți vor câte ceva de la tine, iar când  dai de necaz, sunt alături de tine doar pe moment, iar în următoarea zi dispar cu toți. Da, regret. Regret că sunt genul care pune suflet repede. Regret că n-am știut să renunț când a trebuit. Regret că am iertat prea multe, unor persoane care nu meritau nici o a doua șansă. Regret că mi-am pierdut mult timp, cu oameni de nimic. . Regret că am lăsat să mi se facă rău. Regret multe, dar ce rost mai au regretele? Am obosit să mă ridic la nivelul așteptărilor tuturor, fiind ignorată tot timpul și fiind observată când au nevoie de ceva. Am obosit de ceva timp. Îți pot spune sincer că m-am schimbat. Pardon, am fost schimbată. Toate dezamăgirile astea, toate problemele, toți prieteni falși care doar se prefăceau că-mi vor binele, toate aceste persoane care au ales să plece din viața mea, m-au schimbat. Nu știu încă dacă e o schimbare în bine sau în rău. M-au făcut să cred că nimănui nu-i pasă de problemele tale cu adevărat. Să fim serioși…cine ar ține lângă el o persoană tristă? Vă zic eu:NIMENI. Dacă nu ești fericită, pentru ei nu exiști. Trebuie să mă ascund după o mască. Oricum nimeni nu s-ar chinui să mă înțeleagă :)."
 Iti trimit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu