Totalul afișărilor de pagină

joi, 27 aprilie 2017

Prietenia se castiga cu greu ...

Urasc oamenii falsi,urasc si  minciuna...urasc linguselile. Am realizat ca niciodata  nu am tinut pe cineva cu forta langa mine. Cine imi este prieten cu adevarat...este si la bine si la greu. Daca cineva nu mai are nevoie de prietenia mea,poate sa plece oricand,dar odata plecat,nu se mai intoarce. Chiar nu suport falsitatea care din pacate o recunosc de la o posta. Eu am invatat ca prietenia se castiga cu greu si daca nu ai grija de ea,o pierzi intr-o secunda. Da...prietenii adevarati sunt rari...ei sunt aceia care reusesc sa ramana in viata mea asa cum am spus,si cu bune si cu rele. Nu stiu ce sa mai zic...poate ca evenimentele din ultima perioada ,poate m-au obosit si m-au facut mai dificila,dar dupa cum ma cunosc eu pe mine,stiu ca nu-mi plac oamenii falsi. Parca am un fel de alergie la acele persoane care se apropie de tine si daruiesc zambete in stanga si in dreapta ,doar pentru a obtine ceva. Chiar nu-mi plac aceste personaje care nu stiu ce vor cu adevarat de la viata, care se plang tot timpul ,dar nu fac nici un pas in rezolvarea ei, cei care renunta fara sa lupte la fericire, cei care sunt influentati de alte persoane si nu gandesc cu mintea lor sau cei care nu-si asculta instinctul pentru a fi fericiti.Gata...nu mai vreau astfel de oameni in viata mea. Imi impun sa ma limitez la oamenii tare buni pe care i-am avut mai mereu in viata mea.  Pe ei...am sa-i pastrez!.

Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu