Totalul afișărilor de pagină

luni, 12 august 2019

Mi-e dor de zâmbetul meu...

Dorul este un sentiment de rezerva,apare atunci cand cineva ,ceva lipseste si ii ia locul.Nu trebuie sa fie o cauza ci un efect ,efectul dorului nu tine de tine ci de persoana care il naste.Dorul este un sentiment egoist,cand ti-e dor de cineva ,nu ti-e dor de aceea persoana ,ti-e dor de cum te face sa te simti langa aceea persoana.Dorul este MONEDA de schimb pentru ce si cat iubesti.Dorul este o surpriza .Atunci cand spui ''mi-e dor'' dorul mai adoarme putin.Mi-e dor de zâmbetul meu din perioada când nu cunoscusem decât lacrimile de fericire. De momentele lipsite de orice urmă de nor.Îmi e dor de modul cum mă luptam pentru fiecare lucru ce părea să merite.Mi-e dor de tine...sufletul meu...
Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu