Totalul afișărilor de pagină

vineri, 9 august 2019

Tu vei trăi prin mine...

Ți-ai câștigat locul în inima mea și acolo vei rămâne veșnic. Un suflet bun s-a dus la Cer pentru ca ingerii l-au chemat. Sunt întrebări, dar nu sunt  răspunsuri... De ce s-a întâmplat? Nici eu nu inteleg.Ce durere și ce chin am eu  acum…Aș vrea să cred că pot să te opresc din acest drum.,dar nu pot. Dar Dumnezeu m-a învățat că moartea nu-i sfârșitul, ci drumul către o altă viață.Omul meu minunat, mă doare sufletul când mă gândesc că nu mai ești printre noi, printre oamenii care te iubesc, lângă mine mai ales. Te rog eu să fii bine, să nu-ți fie teamă și să ai grijă de noi de acolo de sus! De acum încolo, tu vei trăi prin mine, mereu când îmi va fi dor, mă voi uita în suflet știind că te voi găsi acolo, încălzindu-mi inima. Te iubesc din suflet, îngerașul meu păzitor. Sunt fericită, pentru că tu acolo sus, nu mai suferi și pentru că mai știu că acum esti printre cei drepți, printre oamenii cu sufletul mare și bun, așa cum îl aveai tu. Sufletul meu drag, de acolo de sus, înger fiind, veghează asupra mea. Cand ai urcat la cer, te-am tinut de mana si  am mai simțit ceva – că  ai plecat de langa mine fiind liniștit pe drumul  care urcă lin iar acest sentiment mi-a evaporat suferința dintr-o emisferă a inimii.
Viata este nedreapta, iar cei ce aleg s-o infrunte reusesc sa lase o amprenta.
Se spune ca este usor sa mori.Sa inchizi ochii si sa nu-i mai deschizi, sa ramai nemiscat spre neputinta celor din jur, spre groaza si disperarea lor.Ai plecat..si acum esti acolo sus avand grija de toti cei dragi tie. Dumnezeu a grabit plecarea ta de aici, doar pentru ca El are intotdeauna nevoie de oameni buni.
Odihnește-te în pace, sufletul meu drag!

Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu