Totalul afișărilor de pagină

duminică, 1 martie 2020

Nimic nu este veșnic...

Astăzi este prima zi din luna martie în care fiecare are ceva în suflet, despre frumos, despre iubire.Pentru că știu că mă auzi si stii ce fac tot timpul, am sa ma tin de promisiune.
În fiecare zi încerc să zâmbesc, înainte de a plânge, pentru că ție îți plăcea zâmbetul meu! În fiecare zi încerc să mă ridic, înainte de toate, pentru că tu respectai lupta mea, mă iubeai așa cum eram.În fiecare zi zâmbesc și plâng în fața amintirilor cu tine Sufletul meu drag.
Pentru mine fiecare anotimp începe și se termină lângă amintirea ta, lângă clipele pe care le petrec în fiecare zi cu tine.Nimic nu este întâmplător. Nimic nu este veșnic. Nimic nu este așa cum vrem noi, ci este așa cum, de fapt, avem nevoie. Nimic nu poate schimba ceea ce deja s-a întâmplat. Am invatat sa accept cu demnitate viata de aici si-mi voi duce crucea pina la sfirsit, oricit de grea ar fi ea,dar stiu ca noi ne vom revedea si asta va fi rasplata lacrimilor mele. Bucuria revederii...
 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu