Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 11 august 2021

Acea fericire de a fi...



Clipele fericite pe care le-am trait, nu mi le mai poate lua nimeni ...ele au devenit amintiri care cu timpul imi incalzesc sufletul.Toate clipele mele fericite sunt cuibarite  in sufletul meu si le rasfoiesc ca pe o carte zi de zi. Atunci cand am sufletul usor,cat inca mai am vise,cat inca mai pot sa zambesc si sa ma bucur de o clipa de sinceritate,de bunatate,de respect,de iubire  si de o vorba buna,inseamna ca inca mai pot sa fiu eu....eu cea de ieri...eu cea de azi...adica mai buna,mai umana,emanand in jurul meu acea energie pozitiva...si de fericire.Acea fericire de a fi si de a trai pur si simplu!.

  Dar acum stiu un lucru,ca in viata nimic nu este intamplator,ca din fiecare intamplare inveti ceva si ca prezentul este adevarata viata...de fapt viata este o clipa si inca o clipa,cu alta clipa,cu vise in secunde...vise in trairi,si ca nu avem dreptul sa oprim clipa si nici visele sa nu le transformam in realitate. Asta este,din pacate toti suntem la cheremul timpului.Acest timp care este nemilos,care uita si trece prea repede peste noi.


 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.

gabriella.

 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu